fredag 8 maj 2009

ett tag sen ja..



nu är det äntligen helg..

denna vecka har varit brutal... har jobbat 46 timmar på 4 dagar.. så jag är lite mör..

och sen har det varit abonerat varje kväll tisdag till torsdag med ca 1800 gäster buffé..

sjukt tungt har det varit..

ikväll så var jag bjuden till dennie och johanna i högsbo på taco och hockey.. sen såg vi team america.. sjukt rolig film.. ett tips.. fast den var lite konstig..

nu är jag hemma och jätte trött,, hanna är på väg hem från tingseks konsertern som tydligen var hur bra som helst. kul att den blev av!



längtar så mycket efter hanna.. man hinner inte ses nått när jag jobbar den här veckan vilket är synd men nu har vi lördag och söndag tillsammans vilket ska bli så himla mysigt..



hoppas alla mår bra om det nu är nån som orkar läsa mina få inlägg..



älskar dig hanna.. du är min ögonsten!

Inga kommentarer: