måndag 29 december 2008

snart är semestern slut

fan vad gött det var att vara hemma ett tag.. sker allt för sällan..
nu sitter jag på tåget hem.. längtar hem faktiskt.. längar massor efter hanna..
ska bli så mysigt att komma hem till henne och bara vara..

veckan i uppsala har varit ganska lugn. mycket att hinna med som vanligt men så blir det ju när man inte är hemma så ofta.

var på julbord hos farmor och sen blev det klappöppning hemma.. fick tådlöst tangentbord/mus, björnborg boxer, lotter, pressent kort ikea och en tröjja med mera... perfekt.. inte så mycket att släpa hem.
sen på juldagen så gick vi upp vid 5 på morgonen för att åka till forsmarks kyrka där pappa skulle hålla i julottan.. sjukt tidigt men det är en trevligt tradition tycker jag och jätte kul att se pappa på jobbet.. han passar så himla bra som präst.
sen resten av den dagen så var det lugnt..

på annandagen så åkte vi till gävle för att träffa moster och kusinerna.. jätte kul var det eftersom jag inte sett deras nya lägenhet.. och den vad sjukt nice.. bra läget vid vattnet.. så det blev lite middag där.. sen åkte vi hem och tog det lugnt..

på lördagen så hämtade erik mig och sen åkte vi till uppsala.. gick på bolaget och sen begav vi oss till deras nya lya.. jätte kul att träffa laura oxå.
sen började vi dricka öl-- klockan vad då runt 14.30 "nice"-- åt lite middag och sen kom det gamla barndomms gänget.. xtian, jacke, magnus och hans tjej mia..
känndes lite grann som det var förr.. vi förfestade och lyssnade på musik. kollade på videon från erik & lauras bröllop i sommras.. sjukt kul men jag gillar inte att se/höra mig själv men men.
Hade snygg mustach haha.

sen gick vi ut på klubb orange och festade.. sjukt kul. blev där till 3 sen sov jag hos patrik och emely..
igår då så åkte jag hem med bussen från uppsala.. jätte segt.. ibland så ångrar jag inte att jag flyttade.. 80 kr kostade det.. fan vad dyrt.
sen blev det middag hos faster.. gott.
på kvällen blev det arn 2 som var helt ok..

idag så blev det då sista dagen hemma.. fikade med farmor och aron i österby.. och sen åkte jag in till stan för en fika mer erik.. och som sagt nu sitter jag på tåget.. är i gbg om ca 1 timme.. gött med götet!!..

mors!

Inga kommentarer: