torsdag 12 mars 2009

nu var det dax att skriva igen

tillbaka i sverige..

resan till dublin blin äntligen av.. jag fick min julklapp... ja..!! vill börja med att tacka hanna min underbara flickvän.
tack så mycket för jul klappen.. det var den bästa jag nånsin fått.

hade så sjukt kul i dublin.. underbar stad, underbara människor och kul shopping.det var länge sen jag mådde så bra som jag gjorde under resan.
skulle lätt kunna flytta dit.

Veckan bjöd på allt jag hade hoppats på. vi fick shoppa mycket. sen mycket av staden och träffa angela och david mycket.. och det bästa av allt.. vi fick äntligen komma iväg tillsammans..
känndes som att vi behövde den här resan.. och mer blir det.

nu händer det en massa nästa helg blir rätt så lugn.. sen ska vi till björn och emelie och helgen efter det är det ann och ove som kommer på besök.. jobbar nog ganska mycket när dom är här så jag får se hur mycket jag hinner träffa dom och hur mycket jag kan hjälpa till med marcus och jessicas flytt.
helgen efter det så ska jag och hanna försöka komma iväg på en spa weekend vilket vi måste se till att boka nu på söndag eller ännu tidigare. ska bli så himla skönt.
helgen efter det är det påsk så då blir det nog livat av.
på jobbet är det just nu jätte rörigt.. fattar inte alls vad som händer.
känns som att det är på väg att krasha.. den som lever får se..
kanske ska börja kolla på andra jobb i alla fall..
här kommer lite bilder från resan:




Club sandwish, sjukt god


Hanna på en bro, peace!

party brudarna





david med sina ostron




Guinness musset var sjukt bra

till er alla.. åk till dublin .. ni kommer inte bli missnöjda.

hanna jag älskar dig så himla mycket.. du kan inte fatta hur mycket! puss

Inga kommentarer: